معرفي رشته سيستم محركه خودرو

مشاور تحصيلي آواي مشاور در زمينه انتخاب رشته مشاوره كنكور و برنامه ريزي درسي از مقطع ابتدايي تا دكتري فعاليت ميكند.

معرفي رشته سيستم محركه خودرو

مركز مشاوره تحصيلي آواي مشاور سعي بر اين دارد كه جنبه هاي گوناگون رشته تحصيلي سيستم محركه خودرو را به شما معرفي كند: اعم از معرفي رشته سيستم محركه خودرو ، مشاوره انتخاب رشته سيستم محركه خودرو ، تراز و رتبه قبولي در رشته سيستم محركه خودرو ، آينده شغلي و بازار كار رشته سيستم محركه خودرو ، دروس رشته سيستم محركه خودرو ، بدون كنكور رشته سيستم محركه خودرو و همچنين معرفي پذيرش دانشگاه هاي دولتي و آزاد در اين رشته و غيره ...

 

آواي مشاور

 

 

جهت مشاوره تحصيلي و يا اطلاعات بيشتر در مورد رشته سيستم محركه خودرو با شماره

1978 907 909 ازسراسر كشور از تلفن ثابت

و بدون گرفتن پيش شماره تماس حاصل نماييد .

ساعات پاسخگويي مركز از 8 صبح الي 12 شب مي باشد.(همه روزه)

 

معرفي رشته سيستم محركه خودرو

رشته ي مهندسي مكانيك با گرايش سيستم محركه خودرو يكي از رشته هاي زيرگروه رياضي در مقطع كارشناسي ارشد مي باشد. همان طور كه در مقاله ي مربوط به اين رشته اشاره كرديم، رشته مهندسي مكانيك با استفاده از علم فيزيك و علم رياضي به بررسي نيروهايي مي پردازد كه بر اجسام وارد مي شوند.رشته ي مهندسي مكانيك داراي گرايش هاي زيادي است كه يكي از اين گرايش ها سيستم محركه خودرو است. علاقه مندان به رشته ي سيستم محركه خودرو بايد توجه داشته باشند كه نمي توانند در بدو ورود به دانشگاه اين رشته را انتخاب كنند ، بلكه بايد در مقطع كارشناسي به تحصيل در رشته مهندسي مكانيك پرداخته و پس از فارغ التحصيلي در اين رشته ،بعد از كنكور كارشناسي ارشد و در مرحله  انتخاب رشته، رشته ي سيستم محركه خودرو را انتخاب كنند، و پس از قبولي در اين رشته به تحصيل بپردازند.

هدف از شكل گيري و ارائه گرايش سيستم محركه خودرو ، تربيت نيروي انساني است كه بتواند با استفاده از طراحي درست براي موتور ها ، مصرف سوخت و عملكرد موتور را بهبود بخشد.

دانشجويان در طول مدت تحصيل در اين رشته بايد بر انتقال حرارت و مكانيك جريان سيالات به خوبي تسلط پيدا كنند ،زيرا لازمه ي فعاليت در اين رشته تسلط بر اين علوم است .

 

مشاوره انتخاب رشته سيستم محركه خودرو

 

مشاوره انتخاب رشته سيستم محركه خودرو 96-97

انتخاب رشته مانند انتخاب دانشگاه نقشي اساسي در شكل گيري آينده هر شخص دارد، در واقع انتخاب رشته يكي از مهم ترين و حساس ترين تصميم هايي است كه افراد براي ورود به دانشگاه ها بايد آن را اتخاذ كنند. انتخاب رشته يكي از مقوله هايي است كه اگر اشتباهي در آن صورت بگيرد هيچ بازگشتي براي آن وجود نخواهد داشت، پس داوطلبان بايد اين مرحله را بسيار جدي بگيرند. يكي از راه هايي كه مي تواند كمك شاياني در زمينه انتخاب رشته به داوطلبان داشته باشد. مشورت با مشاوران انتخاب رشته و تحقيق و مطالعه در رابطه با رشته دلخواه است.

مركز آواي مشاور مي تواند در هر دو زمينه به شما عزيزان كمك كند. ما در اين مقاله سعي داريم به توضيح رشته سيستم محركه خودرو بپردازيم تا داوطلبان متقاضي اين رشته بتوانند با ديدي گسترده درباره زواياي مختلف اين رشته نسبت به انتخاب آن اقدام نمايند. داوطلبان در صورت بروز هر گونه سوال و مشكل مي توانند با مشاوران ما در تماس باشند.

 

بدون كنكور رشته سيستم محركه خودرو

 

بدون كنكور رشته سيستم محركه خودرو 96-97

داوطلبان علاوه بر اينكه از طريق شركت در كنكور سراسري و در مرحله انتخاب رشته مي توانند رشته سيستم محركه خودرو را انتخاب نمايند،به صورت بدون آزمون نيز امكان ادامه تحصيل در رشته سيستم محركه خودرو را در دانشگاه هايي مثل دانشگاه آزاد ، دانشگاه غير انتفاعي ، دانشگاه پيام نور و ...كه پذيرش بدون كنكور انجام مي دهند دارا مي باشند. ثبت نام بدون آزمون در اين رشته نيازي به شركت در كنكور سراسري ندارد يعني اگر داوطلبي در كنكور شركت نكرده باشد مي تواند در رشته محل هاي بدون آزمون ثبت نام كند. ثبت نام بدون آزمون رشته سيستم محركه خودرو هر سال بعد از كنكور سراسري و اعلام نتايج نهايي و همزمان با تكميل ظرفيت دانشگاه ها يعني در اواخر شهريور شروع مي شود و معمولا تا اواخر مهر ادامه دارد.

آينده شغلي و بازار كار رشته سيستم محركه خودرو 96-97

فارغ التحصيلان رشته ي مهندسي مكانيك در هر يك از گرايش هاي موجود مي توانند در مشاغل مربوط به رشته ي تحصيلي خود به فعاليت بپردازند . برخي از مشاغل مشترك گرايش هاي مهندسي مكانيك عبارتند از:

1-خودروسازي - صنعت نفت

2-توليد فرآورده هاي مصرفي

3-پتروشيمي

4-توليد لوازم خانگي

5-ساختمان سازي و...

 

دروس رشته سيستم محركه خودرو

 

دروس رشته سيستم محركه خودرو 96-97

انتقال حرارت جابجايي ترموديناميك پيشرفته ديناميك سيالات محاسباتي 1 ديناميك پيشرفته ارتعاشات سيستمهاي ممتد
مكانيك سيالات پيشرفته الاستيسيته 1 مكانيك محيط هاي پيوسته 1 كنترل اتوماتيك پيشرفته مكاترونيك

تراز و رتبه قبولي در رشته سيستم محركه خودرو 96-97

جهت اطلاعات بيشتر در مورد تراز قبولي با مشاورين مركز و يا به سايت سنجش مراجعه نماييد.

 

آواي مشاور

 

 

 

 

جهت مشاوره تحصيلي و يا اطلاعات بيشتر در مورد رشته سيستم محركه خودرو با شماره

1978 907 909 ازسراسر كشور از تلفن ثابت

و بدون گرفتن پيش شماره تماس حاصل نماييد .

ساعات پاسخگويي مركز از 8 صبح الي 12 شب مي باشد.(همه روزه)

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.