ضوابط مربوط به داوطلبان متقاضي استفاده از سهميه استعدادهاي درخشان 96-97

مشاور تحصيلي آواي مشاور در زمينه انتخاب رشته مشاوره كنكور و برنامه ريزي درسي از مقطع ابتدايي تا دكتري فعاليت ميكند.

ضوابط مربوط به داوطلبان متقاضي استفاده از سهميه استعدادهاي درخشان 96-97

مركز مشاوره تحصيلي آواي مشاور سعي بر اين دارد كه ضوابط مربوط به داوطلبان متقاضي استفاده از سهميه استعدادهاي درخشان را به شما معرفي كند.

ضوابط مربوط به داوطلبان متقاضي استفاده از سهميه استعدادهاي درخشان 96-97

متقاضيان با آزمون و بدون آزمون استفاده از سهميه استعدادهاي درخشان بايد همزمان با ساير داوطلبان در آزمون سال 97 ثبت نام كنند. اين متقاضيان بايد هنگام تكميل فرم ثبت نام گزينه ي : "متقاضي ثبت نام با استفاده از شرايط استعداد در خشان مي باشم " را انتخاب كنند. بعد از ثبت نام و انتخاب رشته محل ، داوطلب بايد در زمان تعيين شده به همراه مدارك مورد نياز براي انجام مراحل مربوطه به دانشگاه محل تحصيل مراجعه كند تا دانشگاه به معرفي اسامي واجد شرايط بپردازد.

 

آواي مشاور

 

داوطلبان واجد شرايط استفاده از سهميه استعداد درخشان به صورت بدون آزمون 96-97

  •  ثبت نام در آزمون و دريافت كارت ورود به جلسه . ( داوطلب در صورت تمايل مي تواند در آزمون شركت نكند اما بايد مانند ساير داوطلبان در زمان انتخاب رشته ، نسبت به انتخاب رشته محل اقدام كنند . )

نكته : داوطلب در صورت تمايل مي تواند در آزمون شركت كرده و شانس خود را در شرايط عادي نيز امتحان كند.

  • متقاضيان در صورتي كه با شرايط عادي در كنكور شركت كنند، لزومي ندارد رشته آزمون با رشته انتخابي استعداد هاي درخشان يكي باشد. اين افراد در زمان انتخاب رشته محل ، مجاز به انتخاب در دو حالت عادي و استعداد هاي درخشان با آزمون خواهند بود.
  •  متقاضيان داراي شرايط استفاده از سهميه استعدادهاي درخشان ( با آزمون و بدون آزمون ) توجه داشته باشند كه علاوه بر اين سهميه ، براي شرايط عادي در سهميه آزاد مانند ساير داوطلبان عادي مورد سنجش قرار مي گيرند.
  •  متقاضيان واجد شرايط استفاده از سهميه استعداد هاي درخشان قادر هستند كليه رشته محل هاي اعلام شده را بر اساس جدول پذيرش انتخاب نمايند.

نكته : در هر دانشگاه اولويت پذيرش با دانشجوي واجد شرايط آن دانشگاه است. پس اگر ظرفيت مازاد استعداد هاي درخشان دانشگاه 1 نفر باشد ، دانشجويي كه داراي شرايط است در اولويت همان دانشگاه پذيرفته مي شود.

  •  دانشجوي مجاز در هر رشته تحصيلي ، مجاز است در مقطع بالاتر در رشته همنام با رشته ي تحصيلي خود در مقطع كارشناسي به تحصيل بپردازد و در صورتي كه در مقطع كارشناسي ارشد ، رشته همنام با رشته مقطع قبل وجود نداشته باشد ، سهميه 10 در صد بدون آزمون حذف و به 30 در صد سهميه پذيرش با آزمون تبديل مي شود. در اين صورت داوطلب براي پذيرش بايد 90 درصد نمره اخرين نفر را كسب كند.

 

آواي مشاور

 

 

 

جهت مشاوره تحصيلي و يا اطلاعات بيشتر در مورد سهميه استعدادهاي درخشان با شماره

1978 907 909 ازسراسر كشور از تلفن ثابت

و بدون گرفتن پيش شماره تماس حاصل نماييد .

ساعات پاسخگويي مركز از 8 صبح الي 12 شب مي باشد.(همه)

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.