معرفي رشته زبان اسپانيايي

مشاور تحصيلي آواي مشاور در زمينه انتخاب رشته مشاوره كنكور و برنامه ريزي درسي از مقطع ابتدايي تا دكتري فعاليت ميكند.

معرفي رشته زبان اسپانيايي

رشته زبان اسپانيايي: رشته زبان اسپانيايي يكي از رشته هاي زير گروه زبان مي باشد به اين معني كه داوطلباني مي توانند به تحصيل در اين رشته بپردازند كه در كنكور زبان شركت كرده باشند و در اين رشته پذيرفته شوند، آموختن زبان هاي گوناگون براي تمامي افراد به خصوص جوانان و دانشجويان امري مهم است زيرا با رشد روزافزون ارتباطات فرهنگي و سياسي بين كشورها، و ارتباط آن ها با كشورهاي همسايه ضرورت يادگيري زبان را دوچندان كرده است.

هدف از ارائه رشته زبان اسپانيايي تربيت متخصصان، پژوهشگران و مترجماني است كه بتوانند به فعاليت در پژوهش هاي علمي، ادبي و ترجمه متون اسپانيايي به فارسي و بالعكس بپردازند.

جالب است بدانيم كه زبان اسپانيايي، زبان رسمي بيش از 1 ميليارد نفر مي باشد به همين دليل يادگيري اين زبان از اهميت بالايي برخوردار است.

 

جهت اطلاعات بيشتر در مورد رشته زبان اسپانيايي با شماره 1978 907 909 ازسراسر كشور از تلفن ثابت

و بدون گرفتن پيش شماره  تماس حاصل نمائيد.ساعات پاسخگويي مركز از 8 صبح الي 12 شب مي باشد.(همه روزه)

مشاوره انتخاب رشته زبان اسپانيايي96-97

انتخاب رشته مانند انتخاب دانشگاه نقشي اساسي در شكل گيري آينده هر شخص دارد، در واقع انتخاب رشته يكي از مهم ترين و حساس ترين تصميم هايي است كه افراد براي ورود به دانشگاه ها بايد آن را اتخاذ كنند. انتخاب رشته يكي از مقوله هايي است كه اگر اشتباهي در آن صورت بگيرد هيچ بازگشتي براي آن وجود نخواهد داشت، پس داوطلبان بايد اين مرحله را بسيار جدي بگيرند. يكي از راه هايي كه مي تواند كمك شاياني در زمينه انتخاب رشته به داوطلبان داشته باشد. مشورت با مشاوران انتخاب رشته و تحقيق و مطالعه در رابطه با رشته دلخواه است.

مركز آواي مشاور مي تواند در هر دو زمينه به شما عزيزان كمك كند. ما در اين مقاله سعي داريم به توضيح رشته زبان اسپانيايي بپردازيم تا داوطلبان متقاضي اين رشته بتوانند با ديدي گسترده درباره زواياي مختلف اين رشته نسبت به انتخاب آن اقدام نمايند. داوطلبان در صورت بروز هر گونه سوال و مشكل مي توانند با مشاوران ما در تماس باشند.

توانايي هاي لازم در رشته زبان اسپانيايي

دانشجويان و داوطلباني كه قصد ورود به رشته زبان اسپانيايي را دارند بايد داراي توانمندي هاي اين رشته باشند تا بتوانند به موفقيت دست يابند برخي از اين توانايي ها عبارتنداز:

1_علاقمندي به رشته زبان اسپانيايي

2_ آشنايي با متون زبان اسپانيايي

3_ مطالعه تاريخ

4_ باانگيزه و علاقه

5_ تحقيق و پژوهش درباره رشته

آينده شغلي رشته زبان اسپانيايي

فارغ التحصيلان رشته زبان اسپانيايي مي توانند با توجه به رشته تحصيلي خود وارد بازار كار شوند كه برخي از مشاغلي كه مي توانند در آن به فعاليت بپردازند عبارتنداز:

1_ وزارت خانه ها و نهادها

2_ ترجمه متون اسپانيايي

3_ موسسه هاي آموزش زبان

4_ رسانه هاي گروهي

5_ تدريس اين زبان در دانشگاه ها

دروس زبان اسپانيايي 96-97

خواندن و درك مفاهيم، دستور وانشا ، نگارش ساده، نگارش پيشرفته، گفت و شنود، خواندن متون مطبوعاتي، ترجمه متون مطبوعاتي، نامه‌هاي اداري و بازرگاني، درآمدي بر ادبيات، اصول و روش ترجمه، اصطلاحات زبان، مكالمه موضوعي، سخنراني، ترجمه شفاهي، ترجمه پيشرفته، نمونه‌هاي نثر و شعر، مقاله‌نويسي، تجزيه و تحليل متون ادبي، ترجمه نوار و فيلم، فنون ترجمه، تاريخ زبان اسپانيايي، خلاصه‌نويسي، انگليسي تخصصي، ترجمه كتاب

 

جهت اطلاعات بيشتر در مورد رشته زبان اسپانيايي با شماره 1978 907 909 ازسراسر كشور از تلفن ثابت

و بدون گرفتن پيش شماره  تماس حاصل نمائيد.ساعات پاسخگويي مركز از 8 صبح الي 12 شب مي باشد.(همه روزه)

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.