معرفي دانشگاه پيام نور 96-97

مشاور تحصيلي آواي مشاور در زمينه انتخاب رشته مشاوره كنكور و برنامه ريزي درسي از مقطع ابتدايي تا دكتري فعاليت ميكند.

معرفي دانشگاه پيام نور 96-97

معرفي دانشگاه پيام نور :در سال 1367 به عنوان اولين دانشگاهي كه آموزش باز و از دور را در جمهوري اسلامي ايران تشكيل داد، تأسيس شد. دانشگاه پيام نور دانشگاهي است زير نظر دانشگاه هاي دولتي، به اين معنا كه مدركي كه دانشگاه پيام نور به دانشجويان ارائه ميدهد بسيار معتبر و هم تراز مدارك ديگر در دانشگاه هاي دولتي است.اين دانشگاه در ابتدا در 5رشته اقدام به پذيرش دانشجو كرد و اين 5رشته را در 28مركز پيام نور گسترش داد.

ثبت نام بدون كنكور پيام نور 96-97

معرفي دانشگاه پيام نور و مراحل ثبت نام 96-97

دانشگاه پيام نور در 3مقطع كارشناسي پيوسته، كارشناسي ارشد و دكتري هر ساله پذيرش دانشجو دارد.

معرفي دانشگاه پيام نور:اين دانشگاه به 2طريق در اين مقاطع دانشجو مي پذيرد،يكي از طريق آزمون سراسري، كه براي ثبت نام از اين طريق براي داوطلبان بايد در كنكور سراسري كه زمان ثبت نام آن در بهمن ماه مي باشد.كارت اعتباري مربوط به اين دانشگاه را خريداري كرده و در اين آزمون كه در تيرماه برگزار مي شود شركت كنند و در صورت قبولي از اول مهر وارد دانشگاه پذيرفته شده شوند.

ثبت نام بدون كنكور پيام نور 96-97

ديگر راه ثبت نام در اين دانشگاه به صورت بدون كنكور است، يعني حتي داوطلباني كه در كنكور سراسري شركت نكرده اند و داراي مدرك پيش دانشگاهي نظام جديد و يا مدرك ديپلم 4ساله نظام قديم مي باشند مي توانند در زمان تكميل ظرفيت دانشگاه پيام نور با توجه و دقت كافي به دفترچه ي منتشر شده توسط سازمان سنجش آموزش كشور رشته ي مورد علاقه ي خود را انتخاب كرده و در آن ثبت نام كنند.

شرايط دانشگاه پيام نور و تكميل ظرفيت 96-97

لازم به ذكر است ثبت نام بدون كنكور دانشگاه پيام نور در چند سال اخير در مرحله ي تكميل ظرفيت به صورت حضوري بوده است، يعني هر داوطلب بعد از انتخاب رشته ي تحصيلي مورد علاقه اش با مراجعه به دانشگاه مد نظر خود در صورت ظرفيت در آن رشته و با ارائه مدارك مورد نياز به دانشگاه به راحتي ثبت نام خود را انجام ميدهد.

معرفي مقاطع دانشگاه پيام نور

دانشگاه پيام نور در مقطع كارشناسي ارشد و دكتري پذيرش بدون آزمون ندارد، البته اين دانشگاه از طريق دوره هاي فراگير در مقطع كارشناسي ارشد دانشجو مي پذيرد كه مي توان گفت به گونه اي بدون كنكور است.

دانشگاه پيام نور مانند دانشگاه علمي كاربردي شرايط خوبي را براي شاغلين فراهم كرده به اين منظور كه شركت در كلاس ها در دانشگاه اجباري نمي باشد.اين دانشگاه در حال حاضر داراي 495مركز در سراسر كشور مي باشد كه 31 استان را شامل مي شود، كه تعداد دانشجويان در اين مراكز 850هزار نفر است.

براي اطلاع از شرايط فراگير پيام نور كليك كنيد.

سامانه آواي مشاور

متقاضيان مي توانند براي مشاوره تحصيلي و اطلاعات بيشتر در مورد دانشگاه پيام نور

با شماره 1978 907 909 ازسراسر كشور با تلفن ثابت و بدون گرفتن پيش شماره

با مشاورين سامانه آواي مشاور در ارتباط باشند.

ساعات پاسخگويي مركز از 8 صبح الي 12 شب مي باشد.(حتي در ايام تعطيل)

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.